Poczytaj mi mamo…

image

image

To są od ponad chyba roku ukochane książki mojego dziecka, które w tej chwili ma trochę ponad 4 lata. Ja sama wychowałam się na bajeczkach , bajkach i baśniach i dotąd poczytuje Muminki czy Andersena, wiec podsuwam mojemu dziecku, co fajniejsze bajki, które tutaj w Anglii znajduje.
Akurat te dwie bajki o Gruffalo autorstwa Julie Donaldson od razu ujęły mnie za serce. Są to opowiastki o malutkiej, ale bardzo rezolutnej myszce, którą wszyscy chcą zjeść, a ona cudnie wszystkich wyprowadza w pole.

Autor

Mama z prądem i pod prąd

Nazywam się Sylwia. Jestem, czy też inaczej, wciąż uczę się być kobietą, żoną, matką. Wychodzi mi to różnie. Mieszkam juz szmat czasu na Zielonej Wyspie. Tak to się ułożyło, nie planowałam tego tak, ale to życie rozdaje karty... Więc jestem też cudzoziemką...

Skomentuj

