A czy on jest grzecznym chłopcem? Wrrr…..

image

Jak słyszę takie pytanie do mnie,  to otwieram szerzej oczy i mówię „moje dziecko jest idealne” i zmieniam temat albo się żegnam,  albo przechodzę na drugą stronę ulicy.

To zdarza się bardzo często w Polsce,  tutaj w Anglii znacznie rzadziej. Tutaj jest to twoje dziecko i twój problem,  nikogo to nie interesuje,  lepiej pogadać o pogodzie.
Ale zawsze znajdą się i tutaj tacy,  co próbują drążyć,  a jak śpi,  a jak je,  a jak coś tam…  I chodzi o to,  że ponieważ nie ma dzieci doskonałych w każdym calu,  wiec dostajemy najczęściej radę,  że trzeba przyszlifować rogi. Taaak… A mi wtedy rosną pazury i zęby tez robią się podobne do kłów, bo mi się to nie podoba.

image

To tak jest,  że dziecko ma być dobre vel grzeczne czyli od początku spać dobrze i dać spać mamie i tacie, ciurkiem najlepiej 12 godzin aż do 18 roku życia,  wszystko jeść, nie krzyczeć, nie biegać po domu, wszystko robić tak jak każą ,  nie buntować się,  a w ogóle to żeby to był taki anioł,  żeby go prawie nie było widać i słychać. A jeżeli coś jest nie tak to albo dziecko jest nieujarzmione jeszcze i nie usocjalizowane, znaczy trudne  tak jak być powinno,  albo/i matka jest zła matką. Zawsze wytykanie palcem w matkę,  a tatuś to co,  tez jest na obrazku,  no nie? Tatus to akurat dygresja tutaj…

A moje dziecko jest diabłem i aniołem w jednym. I śpi albo nie śpi, i je albo nie je i…….. I tak jest doskonale i tak ma być. Jest on absolutnie idealny dokładnie taki jaki jest…

image

Autor

Mama z prądem i pod prąd

Nazywam się Sylwia. Jestem, czy też inaczej, wciąż uczę się być kobietą, żoną, matką. Wychodzi mi to różnie. Mieszkam juz szmat czasu na Zielonej Wyspie. Tak to się ułożyło, nie planowałam tego tak, ale to życie rozdaje karty... Więc jestem też cudzoziemką...

Jedna myśl na temat “A czy on jest grzecznym chłopcem? Wrrr…..”

  1. Dzieci nie mają być grzeczne, tylko bystre. To, czego potrzeba im do rozwoju, to miłość, dobre wzorce, przestrzeń do biegania i jedzenie. Reszta przyjdzie w swoim czasie.

    Polubienie

Skomentuj

