Poczytaj mi mamo…

image

Kolejne ulubione pozycje mojego dziecka. Tym razem opowiastki o małym Harrym.

Harry u babci na strychu znalazł pudło z dinozaurami,  to początek tej uroczej historii. Dinozaury stały się nieodłącznymi towarzyszami zabaw tego małego chłopca i towarzyszyły mu w podróżach,  szkole,  w szpitalu itd.,  itd.

image

Jako,  że pomysł okazał się sukcesem,  autorzy dopisali tez książeczkę,  w której Harry buduje małe roboty i oczywiście z nimi też się zaprzyjaźnia. Czyta się miło i gładko i szczególnie chłopcy kochają te krótkie historyjki, bo większość z nich fascynują dinozaury i roboty.

image

Autor

Mama z prądem i pod prąd

Nazywam się Sylwia. Jestem, czy też inaczej, wciąż uczę się być kobietą, żoną, matką. Wychodzi mi to różnie. Mieszkam juz szmat czasu na Zielonej Wyspie. Tak to się ułożyło, nie planowałam tego tak, ale to życie rozdaje karty... Więc jestem też cudzoziemką...

Skomentuj

