Poczytaj mi mamo…

image

Dla mnie te dwie książeczki są cudne! Wszystko wyszczególnione, to czego dzieci robić nie powinny,

a jeżeli już im się to zdarzy pomimo naszych nauk,  przestróg, i tłuczenia im tego od rana do wieczora,  to my rodzice oblewamy się pąsem,  albo krwistą czerwienią i najchętniej byśmy uciekli przed pręgierzem wymownie potępiajacych nas spojrzeń świadków zdarzenia…
Otóż Bertie,  ten dzieć z piekła rodem,  robi wszystko to co  brzydkie (?) z uśmieszkiem .

Ach wolność dziecięca i wypięcie się na próby socjalizacji i opór przed wylądowaniem w szufladzie z innymi juz ociosanymi…

Polecam! Bezbłędne niegrzeczne książeczki…

image

Autor

Mama z prądem i pod prąd

Nazywam się Sylwia. Jestem, czy też inaczej, wciąż uczę się być kobietą, żoną, matką. Wychodzi mi to różnie. Mieszkam juz szmat czasu na Zielonej Wyspie. Tak to się ułożyło, nie planowałam tego tak, ale to życie rozdaje karty... Więc jestem też cudzoziemką...

Skomentuj

