Odpoczynek wojowniczki i barszcz ukraiński…

wpid-0f6143c8afb2b6481134ac4e89ed2727.jpg

I w końcu zawsze przychodzi ten czas,  że już nic więcej nie uniesiemy, wtedy trzeba pozwolić sobie paść na twarz. Ja padłam wczoraj. Dzisiaj jeszcze leżę…

Zawsze jest tak,  że matka pada ostatnia albo wcale. Myślę,  że jak nie pada wcale, to się prosi o kłopoty w długim okresie czasu. A wtedy będzie gorzej,  bo się nazbiera więcej…

Tłumaczyłam wczoraj koleżance,  mądrej zresztą bardzo,  że biorę za dużo na siebie, tym razem było to złe samopoczucie moich dwóch facetów. Ona przytomnie dała mi drugą opcję,  że uzupełniałam ich niedobory swoimi niekoniecznie nadwyżkami. Stąd ten deficyt, który domaga się teraz uzupełnienia. Może dlatego wróciłam myślami do Krety, aby złapać trochę tej innej jakości i się doładować.

Dobrze mi, bo leżę i nic nie muszę,  bo jestem niedysponowana, lekarz pewnie powiedziałby,  że infekcja,  ja to widzę inaczej. Ręką i nogą się nie da ruszyć, bo ciało chce leżeć. Patrzyłam na chmury przez okno,  jak płyną, zapomniałam już kiedy je widziałam ostatni raz…

Teraz wisienka na torcie, bo trzeba to wziąć też z lekkością. Leżałam rano w pozycji embrionalnej i spytałam się z głupia frant męża i ojca, jak to możliwe, że wczoraj, pomimo,  że czułam,  że jestem zwłoki,  dałam rade jechać do sklepu na zakupy. Odpowiedź była błyskawiczna : Bo u Ciebie żołądek jest organem zarządzającym i dowodzącym. Możesz umierać,  a nadal będziesz myśleć, co by tutaj jeszcze fajnego zdążyć zjeść zanim…

Odpoczynek odpoczynkiem, ale jeść trzeba… Tyle siły mam,  żeby barszcz ukraiński wstawić!

Autor

Mama z prądem i pod prąd

Nazywam się Sylwia. Jestem, czy też inaczej, wciąż uczę się być kobietą, żoną, matką. Wychodzi mi to różnie. Mieszkam juz szmat czasu na Zielonej Wyspie. Tak to się ułożyło, nie planowałam tego tak, ale to życie rozdaje karty... Więc jestem też cudzoziemką...

Skomentuj

