Wydaje nam się, że jesteśmy nieśmiertelni…

wpid-footprints-on-the-s-desktop-background-498305.jpg

Gdy byliśmy młodzi mieliśmy ciężki plecak pełen marzeń. Te marzenia nie pozwalały nam spać i pozwalały nam widzieć bogactwo świata…

Potem ten plecak był coraz lżejszy. Jak wiele tam zostało na dnie? Tych wariackich, szalonych marzeń, jak wiele z nich udało nam się spełnić, jak wiele z nich zostało zapomnianych…

Powoli budujemy nasza mała stabilizację, tak bardzo podobną do milionów innych. Gdzieś tam tli się w nas pamięć, tego jak moglibyśmy zatańczyć z życiem. Wciąż wydaje nam się, że mamy jeszcze czas, no może trzeba by tylko trochę podszlifować nasze stare marzenia, bo w wersji oryginalnej to już nam nie przystoją.

Czasami jednak budzimy się na chwilę z pędzacej codzienności i myślimy sobie, że jeszcze trochę tak pogonię i wtedy zrobię sobie przerwę, pojadę, zobaczę, potańczę, znajdę inną pracę, taką jaką zawsze chciałam, pójdę na lekcje śpiewu, malarstwa… Jeszcze mam czas…

A czas leci nieubłaganie, a my nie potrafimy powiedzieć stop i zaskoczyć z karuzeli.

I czasami nagle okazuje się, że jest późno. Że statystyka długo żyjących, zdrowych, nas nie dotyczy… Że jednak odkładaliśmy za długo.

Bo nie jesteśmy nieśmiertelni…

Autor

Mama z prądem i pod prąd

Nazywam się Sylwia. Jestem, czy też inaczej, wciąż uczę się być kobietą, żoną, matką. Wychodzi mi to różnie. Mieszkam juz szmat czasu na Zielonej Wyspie. Tak to się ułożyło, nie planowałam tego tak, ale to życie rozdaje karty... Więc jestem też cudzoziemką...

4 myśli na temat “Wydaje nam się, że jesteśmy nieśmiertelni…”

      1. Polubiłem Twojego bloga, dobrze się go czyta, a przede wszystkim można coś mądrego z niego wynieść, gratuluję i pozdrawiam. Będę często do niego wracał.😊

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

