Dziękuję! Wam czytelnikom…

open-door (2)

Dzisiaj mija 3 miesiące od pierwszej notki na tym blogu, na moim blogu. Otworzyłam drzwi na coś nowego…

Weszłam w nowy świat – „social media”, świat wirtualny, świat, który mnie niezbyt pociąga, bo potrafi bezlitośnie ograbić z prywatności i być dość bezlitosny w ocenie i osądzie. A przecież dzielę się kawałkiem siebie.

Chciałabym tu i teraz podziękować tym wszystkim, którzy tu weszli i wyszli, tym którzy tu powracają i tym którzy zostają. To wiele dla mnie znaczy.

Dziękuję.

Autor

Mama z prądem i pod prąd

Nazywam się Sylwia. Jestem, czy też inaczej, wciąż uczę się być kobietą, żoną, matką. Wychodzi mi to różnie. Mieszkam juz szmat czasu na Zielonej Wyspie. Tak to się ułożyło, nie planowałam tego tak, ale to życie rozdaje karty... Więc jestem też cudzoziemką...

2 myśli na temat “Dziękuję! Wam czytelnikom…”

  1. Ja weszłam tutaj przez przypadek i Twoje ” pisanie ” mnie pochłonęło, zostałam na dłużej Czuje się tu dobrze bo to co piszesz jest mi tak bliskie, wręcz czasem myślę, że piszesz o mnie 😉 Więc to ja Tobie dziękuje, że piszesz bo wtedy wiem,że nie jestem „inna” w tym zwariowanym świecie i że jest wiele takich osób jak ja. Pozdrawiam

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

