Na Nowy Rok, niech się darzy Nam…

fireworks_1781829b

Nie będę tu pisać żadnych podsumowań, ani złotych myśli noworocznych ani innych takich tam. Będzie prosto i krótko, bo jestem zasmarkany obraz nędzy i rozpaczy, ale już mogę siedzieć i nie potrzebuje leżeć, więc będzie ok 😉

Więc tutaj chciałam Wam wszystkim podziękować za to, że jesteście. Za fantastyczne, szczere i bardzo przejmujące komentarze i osobiste historie. To są rzeczy, którymi trudno się dzielić i ja o tym wiem. I dlatego tym bardziej jestem wdzięczna. Uczę się też wiele o sobie, dzięki Wam…

Życzę Wam wszystkim Dobrego Roku, kolejnych Nowych 365 dni. To bardzo wiele…

Niech Nam się darzy w tym Nowym Roku 2016!!!🎉🎇🎆

Autor

Mama z prądem i pod prąd

Nazywam się Sylwia. Jestem, czy też inaczej, wciąż uczę się być kobietą, żoną, matką. Wychodzi mi to różnie. Mieszkam juz szmat czasu na Zielonej Wyspie. Tak to się ułożyło, nie planowałam tego tak, ale to życie rozdaje karty... Więc jestem też cudzoziemką...

9 myśli na temat “Na Nowy Rok, niech się darzy Nam…”

Skomentuj

