Wygrałam! Pokaż bloga – konkurs na najlepsze polskie blogi w UK, kategoria : Społeczeństwo…

baner_PB_150x150_4

Tak, wygrałam! Z tego względu, że dostałam oficjalnego mail’a, chciałabym więc oficjalnie to powiesić na blogu. Bo ja się bardzo cieszę!!!!! Też z okazji, że mój „blożek” kończy dzisiaj rok! Świetny prezent urodzinowy 🙂

Chcę też bardzo podziękować Wam czytelnikom, że na mnie głosowaliście, bo inaczej bym nie wygrała. Jak dostanę laurkę i Puchar to się pochwalę jeszcze raz. Wiem tylko, że gali nie będzie. Takie czasy, że się wszystko dzieje on line i świecie wirtualnym… Wielkie Gale to tylko w tv amerykańskiej 😉

Cóż obcasy zbierają kurz w szafie… Jakoś to przeżyję!

Życie 😉

Autor

Mama z prądem i pod prąd

Nazywam się Sylwia. Jestem, czy też inaczej, wciąż uczę się być kobietą, żoną, matką. Wychodzi mi to różnie. Mieszkam juz szmat czasu na Zielonej Wyspie. Tak to się ułożyło, nie planowałam tego tak, ale to życie rozdaje karty... Więc jestem też cudzoziemką...

11 myśli na temat “Wygrałam! Pokaż bloga – konkurs na najlepsze polskie blogi w UK, kategoria : Społeczeństwo…”

Skomentuj

